fredag 23 april 2010

Första inlägget!

Har funderat ett tag över att skaffa en blogg där jag kan va mig själv. Där jag kan skriva av mig om allt o inget.
Så här är den äntligen! Min alldeles egna blogg about my 'secret' life i största allmänhet... o.O scary..!

Här är ett kort intro. om lilla mig, det hör ju trots allt till artigheten att presentera sig.
Jag heter alltså Manda o är en tjugoårig bisexuell tjej.
Student, dock har jag beslutsångest över vad jag vill göra med livet... författare är drömyrket, annars frilansjournalist? Rik är ju alltid trevligt att bli dessutom.
Jag är totalt beroende av musik - det är min drog - och är ett stort fan av Adam Lambert. Så det finns risk att han nämns framöver i bloggen, you have been warned!
Vad kan jag säga mer... ehm... jag är inget vidare på att beskriva mig själv, ber om ursäkt för det. Ni hittar lite om mig i menyn till vänster o så har vi ju yttrandefrihet i Sverige så fråga på! Men jag förbehåller mig rätten att ignorera eventuella elakheter och/eller alldeles för intima frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar